Tag Archives: summer outfit

WHITE RED BLACK

1

2

3-4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15-16

17

18

19

20

21

Hello!

Here is one of the neck tops or what ever it is called that I bought on sale :D Combined with my favorite leather jacket from H&M. Avon’s lipstick and black lace shorts :) Little bit rock vibes. Oh and the necklace is also from sale shopping last week. It would normally cost 45 euros and I bought it for little bit over 10 euros. I just love big glitter necklaces <3 Today it is time to go to Rauma again and check how Black Lace fairs look this year. Try to pass the meterliquorice :D I have eat too much of that already. But now I go to pack and get ready to leave. Have a nice Friday! Bye bye :)

Moi! Tässä on nyt sitten yksi niistä alennusmyynneistä ostamistani kaulustopeista yhdistettynä lempi nahkatakkiina H&M:ltä. Avonin huulipunaa ja mustat pitsishortsit :) Vähän rokki vivahteita. Oh niin ja myös alennusmyynneistä ostamani kaulakoru. Normaalisti se olisi maksanut 45 euroa, mutta itse maksoin siitä vain hiukan yli 10 euroa. Rakastan isoja kimaltavia kaulakoruja <3 Tänään on taas aika lähteä Raumalle ja käydä kurkkaamassa miltä Mustan Pitsin markkinat näyttävät tänä vuonna. Koitan kuitenkin välttää metrilakun, koska olen syönyt sitä aivan liikaa :D Mutta nyt menen pakkaamaan ja valmistautumaan lähtöön. Iloista perjantaita ja moikka! :)

DENIM DRESS

1

2

3-4

5

6

8

9

10

11

12

13

14

15

16-17

18

19

Playing around in the field plus Chinese’s size dress. Hello :) In these photo’s you see one of my favorite dress. Bought it at Ebay and I didn’t realize it would be Chinese’s size :D Little bit tight under the arms. Maybe little is not the word for this, but hah. But I just love it and the combination of light denim and off-white! Last couple of days has just went by blogging, photo shooting, watching movies and doing food and stuff. Nothing big :D But I’m so excited about one thing. Today I bought one face cleaning tool. I just read so good review of it that I had to go and get it. I have heard about it several times, but Ostolakossa blog’s writing about it made me bought it. It costed only under 10 euros, so if there is even 1 % chance to get my skin better, it is not much to lose. More about that if it works :) Now I’m going to watch a movie and tomorrow we have planned to go to fishing! Jej :) Bye Bye.

Leikkien pellolla plus kiinalaisen kokoinen mekko. Moikka :) Kuvissa on yksi lempimekkoni, jonka ostin Ebaystä tajuamatta sen olevan sopiva kiinalaisen kokoiselle :D Vähän kireä käsien alta tai no ehkä vähän ei ole oikea sana kuvaamaan tilannetta. Mutta rakastan vaan niin paljon tätä mekkoa ja sen yhdistelmää vaaleeta farkkua ja luonnonvalkoista. Viimeiset pari päivää ovat menneet bloggaamisen, valokuvaamisen, elokuvien katsomisen, ruuan laittamisen ja yleisen tekemisen merkeissä. Ei mitään suurta siis :D Mutta olen niin innoissani yhdestä asiasta. Ostin tänään yhden ihonpuhdistusvälineen! Luin siitä aamulla niin hyvän tekstin, että mun oli vain pakko käydä ostamassa se. Olen aikaisemminkin kuullut siitä useampaan otteeseen, mutta vasta Ostolakossa blogin kirjoitus sai mut ostamaan kyseisen tuotteen. Tuote maksoi vain alle 10 euroa, joten jos mulla on edes 1 %:n mahdollisuus saada ihoni paremmaksi niin en paljoa menetä. Mutta lisää siitä jos se oikeasti toimii :) Nyt menen katsomaan leffaa ja huomiseksi ollaan suunniteltu paatteilua ja kalastusta! Jej! Moikka :)

SUMMER UP 2015 – OUTFIT

1

1

1

1

1

1

1

9

10

11

Hello!

Here is the outfit I wore at Summer Up – festival last weekend. I was attended to put on the black flat shoes with a bow on top of them, but I got so big blisters day before the festival, so I couldn’t! So red dress and sneakers. First time trying that. You can maybe saw some wind on the pictures? It was winding so much that the dress wasn’t maybe the smartest choice, but I had shorts underneath. So no accident didn’t happen. But the festival with it’s artists were amazing! Nicki Minaj, Kasmir, Robin, Musta Barbaari, Ruudolf and Karri koira. The ones I was going to watch. Nicki Minaj of course the main reason! :) And that gig was just unbelievable! Lots of drunk people bothering the experience, but still amazing!

Tässä asu jossa pyörin Summer Up:issa viime viikonloppuna. Tarkoituksena oli laittaa mekon kanssa mustat rusettiballerinat, mutta onnistuin edeltävänä päivänä saamaan niin jäätävät rakkulat jalkoihini, että näillä mentiin. Punainen mekko ja lenkkarit, ensimmäinen kerta ikinä. Saatat ehkä nähdä kuvista jonkun näköistä tuulta? Sinä päivänä tuuli niin paljon, että mekko ei välttämättä ollut järkevin vaihtoehto, mutta onneksi oli shortsit mekon alla, niin ei käynyt huonommin. Mutta festari esiintyjineen oli mahtava! Nicki Minaj, Kasmir, Robin, Musta Barbaari, Ruudolf ja Karri koita. Ne joita menin festareille katsomaan. Nicki Minaj tietenkin pääsyynä! :) Ja se keikka olikin aivan uskomaton! Paljon humalaisia ihmisiä häiritsemässä kokemusta, mutta silti uskomaton!

FLOWER DRESS

1

2-3

4

5

6

7

8

9

10

11-12

13

14

15

16

Hello!

Here is a flower dress that I wore when we were at my boyfriend’s cousins confirmation party. I needed to do redone on this outfit, because there were raining like hell, when we went to the party. But we got so much more nicer pictures, because it was so nice and warm weather when we shoot this outfit :) I just love this dress. So perfect white dress with flowers to summer parties. I usually wear big necklaces so I can’t use big earrings with them. But with this dress I don’t need necklace at all, so I could wear some long basic shiny earrings :p so nice. You can maybe see those in some picture? It is so nice to look at these smiley pictures now when I’m down. Earlier today I was on dentist and got two wisdom tooth removed. So horrible! Not an pleasant experience (thought the dentist was nice :p). Half of my face is still numb and I can’t feel where my teeth or tongue is. And on top of that I’m starving :D I have to eat liquid food for over a week. Last time I couldn’t chew for 1,5 weeks. Hope that it gets better faster this time. Now I’m going to watch Orange is the new black season 3 and maybe get some sleep. Bye bye :)

Tässä nyt on se hehkuttamani valkoinen kukkamekko! Pidin tätä poikaystäväni serkun rippijuhlissa toissa viikonloppuna, mutta säät eivät sallineet meidän kuvata tätä silloin. Joten otimme asun uudestaan kuvaukseen ja lämpimät kelitkin osuivat juuri sopivasti samaan päivään. Rakastan tätä mekkoa niin paljon. Täydellinen valkoinen mekko kukkasilla kesän juhliin. Käytän yleensä isoja kaulakoruja, joten en voi käyttää isoja korvakoruja. Tämä mekko ei kuitenkaan tarvinnut kaverikseen kaulakorua, joten sain vihdoin käyttää pitkiä perus kimaltavia korvakoruja. Voit ehkä nähdä ne vilaukselta jostain kuvasta? :) Mieltä kohottaa katsoa näitä hymyileviä kuvia, kun mieli on maassa. Olin tänään aiemmin hammaslääkärillä poistattamassa kaksi viisaudenhammasta. Niin kamalaa! Ei niin miellyttävä kokemus (vaikka hammaslääkäri olikin mukava :p). Puolet naamastani on vieläkin tunnottomana ja en pysty paikallistamaan toisen puolen hampaitani enkä kieltäni. Ja tämän kaiken päälle kuolen nälkään :D Mun täytyy syödä nestemäistä ruokaa vähintään viikon ajan. Viime kerralla meni 1,5 viikkoa ennen kuin pystyin pureskelemaan. Toivottavasti tällä kertaa paranee nopeammin. Nyt aijon mennä sohvalle katsomaan Orange is the new Black kolmos kautta ja ehkä myös vähän nukkua sen jälkeen. Moikka :)