Tag Archives: summer outfit

SUMMER VIBES

1

2

3-4

5

6

7

8

9-10

11

12

13

14

15

16-17

18

19

20

Hello SUMMER! So warm and sunny. I could use to this! We have found some cool places to shoot this week, like this one. I like these a lot. Also wearing some new summery lipstick I just bought and I will tell you about those in next weeks. So excited to have some brand new make up from a brand I’m not familiar. But except that I’m so scared right now. I have the third wisdom tooth remove surgery on Monday. Three gone, one to go! After that I have finally got my mouth on order! FINALLY. If someone don’t know this, I’m so scared of a dentist. I didn’t go to dentist for five years, because I was too scared to go. But when all my wisdom teeth grow at the same time, I had to go and next Monday all the holes in my teeth and the wisdom teeth are gone! JEJ. After that I will be happy, now I’m not yet. After that surgery I will rest and rest and on Saturday I have my first blog event ever! So excited about that too :) My computer is also going to be fixed, because it is so broken. Thankfully it is under the guarantee. So I will try to make up something with my boyfriend’s laptop. Will see how that goes :D I don’t think we will shoot any outfit photos until next weeks Friday/Saturday, because my upcoming swollen cheek :p So lots of beauty things coming up next week.

Hellou kesä! Niin lämmintä ja aurinkoista. Voisin jopa tottua tähän! Tällä viikolla ollaan löydetty kivoja paikkoja kuvata. Tässä mielestäni yksi niistä. Tykkään. Kuvissa kesäistä uutta huulipunaa, josta kerron lisää ensi viikolla. Oon niin innoissani kun ostin uusia meikkejä, entuudestaan täysin tuntemattomalta merkiltä, joka on saanut paljon kehuja tiettyjen meikkituotteiden osalta. Mutta sen lisäksi olen tällä hetkellä niin peloissani! Maanantaina olisi edessä kolmas viisauden hampaiden poisto leikkaus. Kolme hammasta poissa ja vielä yksi edessä. Sen jälkeen mun hampaat on täysin kunnossa! VIHDOIN! Jos joku ei vielä tiedä, niin pelkään hammaslääkäriä kuollakseni ja vältinkin sitä täysin viiden vuoden ajan, kunnes kaikki viisauden hampaani puhkesivat samaan aikaan. Sattui niin paljon, että oli vaan pakko mennä hammaslääkäriin ja siitä lähtien olen nyt yli kaksi vuotta hoidattanut hampaitani. Maanantaisen leikkauksen jälkeen kaikki reiät ja viisaudenhampaan poistot on korjattu! JEJ. Maanantain jälkeen olen varmasti iloinen, vielä en ole. Leikkauksen jälkeen luvassa on lepoa, lepoa ja lepoa ja lauantaina menen ensimmäiseen blogitilaisuuteeni ikinä! Oon niin innoissani myös siitä :) Ens viikolla koneeni menee myös huoltoon, koska viime vuonna tämän ostettuani on kone alkanut temppuilemaan, joten takuuhuoltoon mars. Joten koitan saada ensi viikolla jotain aikaseksi poikaystäväni koneella. Saas nähdä miten se sujuu :D Ensi viikolla pääsemme kuvaamaan asukuvia varmaankin vasta perjantaina/lauantaina, mun tulevan turvonneen posken vuoksi, joten paljon kauneusjuttuja siis tulossa :)

SHADOWS

1

2

3

4

5

6-7

8

9

10

11

12

13

14

15-16

17

18

19

20

Hello there!

Summer is here! JEJ :) Past two days have been so warm and sunny. Finally. I’m so trilled about these photos and the ones we shot today. Finally founded some better locations for outfit photos. I just love the shadows and lights in these photos. If you want to see a sneak peak from the next outfit, check it out on my instagram @lookbymari ! Also remember to follow my instagram page :) Just love that upcoming outfit <3 Two days ago I made new nails and I will show you those tomorrow. Little bit "Christmas vibes", because the colors. Oops. But now I have to hurry, because we are leaving to visit my boyfriends parent in 15 minutes. Always on a hurry. Bye :)

Moikka! Kesä on täällä! Vihdoin :) Viimeiset pari päivää ovat kyllä olleet niin lämpimiä. JEJ. Olen myös niin innoissani näistä asukuvista, sekä asukuvista, jotka kuvasimme tänään. Vihdoinkin löysimme hyviä kuvauspaikkoja. Näissä kuvissa on vaan niin ihanat valot ja varjot <3 Jos haluat nähnä etukäteis paljastusta tämän päivän asusta, käy kurkkaamassa mun instagram sivu @lookbymari :) Ja muista seurata :p Rakastan niin paljon tämän päivän asua (niinkuin vähän kaikkia). Pari päivää takaperin tein myös itselleni uudet kynnet ja tulette näkemään ne täällä huomenna :) Vähän ehkä jouluiset tuli tällä kertaa värien puolesta, mutta tiedänpähän ens kerralla tehdä näillä väreillä jouluna :p Mutta nyt mun täytyy kiirehtiä, koska me lähdetään poikaystäväni vanhemmille 5 minuutin päästä. Moikka :)

ROSE COLOR AND FOREST

1

2-3

4

5-6

7

8

9-10

11

12

13-14

15

16-17

18

19

Hello!

Last outfit photos of this month! This month has gone by so quickly. Only a month left and then it’s back to school. Where is the summer? There has been only less than 10 real summer days in past 3 months :D Come on! I just bought a new calendar, notebooks, pencils and all things necessary in school. So that’s done. Oh and on Tuesday when we were at fishing I got a big fish. Jej! It was so much fun. The third time fishing in this month :p I just love it, because it’s so relaxing and therapeutic. But about the outfit. This is actually the dress I wore at my graduation. It has golden details on shoulders, which btw doesn’t show in any pictures :p oops. I ordered it at Sheinside and it was so short. Do you see the two layers in the dress in it’s tail? The originally dress’s length is up to that upper layer. My godmother added that second layer, because the dress was chaotic with out it. Thank god I got a dressmaker in my family. One thing, if you have something you want me to write, ideas or something, please let me know. I would want to know, what would you want to read :) Bye!

Hei! Viimeiset tämän kuun asukuvat! Tämä kuukausi on kyllä mennyt niin nopeaan, että huh huh. Enää kuukausi ja sitten on aika palata koulun penkille. Missä on muuten kesä? Viimeisen kolmen kuukauden aikana on ollut ehkä alle 10 kunnollista kesäpäivää. Ehkä. Ostin juuri uuden kalenterin, muistivihkot, kynät ja kaikkea muuta tarpeellista kouluun. Joten se on sentään tehty. Ai niin ja Tiistaina kun olimme taas kalastamassa, sain ison ahvenen. Jejj! Kalastaminen on vaan niin ihanaa, rauhallista ja jopa terapeuttista. Kolmas kerta kuukauden sisään. Mutta sitten asuun. Kuvien mekko on itse asiassa mekko jota pidin valmistujaisissani. Siinä on kultaiset yksityiskohdat olkapäissä, jotka eivät itse asiassa näy missään kuvissa. Oops :p Tilasin mekon Sheinside:sta ja sain melkeen sydänkohtauksen kun näin mekon livenä. Se ei ollut pituudeltaan mitään myyntikuvien mukaista. Näetkö nuo kaksi kerrosta kangasta mekossa? Tuota alimmaista ei ole alkuperäisessä mekossa ollenkaan. Kummitätini ompeli sen siihen, koska ilman sitä en olisi voinut laittaa mekkoa juhliini. Onneksi on ompelija suvussa :) Muuten jos sulla on jotain ideoita tai asioita, joista haluaisit että kirjoittaisin blogissani niin haluaisin ehdottamasti kuulla niistä. Kaikki ehdotukset otetaan vastaan :) Haluaisin tietää mitä lukijani haluavat lukea :) Ja ei kun hyvää päivän jatkoa!

PINK CLUTCH

1

2

3-4

5

6

7

8

9

10

11

12-13

14

15

16

17-18

19

20

Hi!

Last couple of days have gone by in Rauma and looking out some new cosmetics I’m about to order. I have searched for a perfect powder for ages and found one brand which has got so many good reviews that I had to try those out. I will make a post about the things I ordered if they turn out to be good. I’m also totally wall in love with lipsticks, so I order some of those too :p So excited to try out some new make up from a brand I had not used yet :) But then to some sadder news. Today I read a news article from a couple who traveled to Turkey with their children and the women was pregnant (24+3 weeks). That article got me so sad. Shortly said: labour started during the trip and they got terrible treatment from the first hospital, then they got kick off from there and searched for a another hospital. Some of the hospitals refuse to take them in. Then when they found a hospital which took them in, they didn’t have guarantees that the doctors would know how to take care of a prematurely born children. They had to pay 30 000 euros to get a helicopter flight to Finland to get proper care. The women get birth in Finland and the child died 28 days later. Now they have to pay the loan over 50 000 euros. How horrible is that. And yes they did have insurances, but they didn’t know it wouldn’t reimburse for a birth under 29 weeks old child. I just wish all the best for this family!

Moi! Viimeiset pari päivää ovatkin menneet Raumalla ja uusia kosmetiikkatuotteita selaillessa. Olen niin pitkään etsinyt täydellistä puuteria ja kokeillut kymmeniä tuotteita. Viime viikolla löysin yhden merkin, joka on saanut niin paljon hyviä arvosteluja, että mun on pakko kokeilla heidän tuotteitaan. Olenkin viimeiset pari päivää selaillut läpi meikkejä, joita aijon sitten tilailla. Kirjoitan niistä oman postauksen, jos ne osoittautuvat kehujen vertaisiksi :) Olen myös niin rakastunut huulipuniin tällä hetkellä, että tilaan samalla myös muutaman uuden värin kyseiseltä merkiltä :p Oon niin innoissani, että saan pian testata uusia meikkejä merkiltä, joka on mulle entuudestaan tuntematon :) Sitten vähän surullisempiin asioihin. Pahoitin mieleni tänään oikein kunnolla kuin luin tämän lehtijuttun. Juttu kertoo siis pariskunnasta, joka matkusti toukokuun lopussa lastensa kanssa Turkkiin, naisen ollessa 24(+3) raskausviikolla. Synnytys käynnistyi lomamatkalla ja siitä jutun mukaan alkoi kivinen tie kohti huononpaa ja huonompaa. Tästä jutusta kyllä huomaa miten huonosti asiat voivat jossain päin maailmaa olla ja miten raha menee jopa “elämä ja kuolema – tilanteessa” edelle. Niin surullista. Toivon vain, että tälle perheelle löydettäisiin keino kerätä rahaa ja päästä eteenpäin tästä kamalasta tilanteesta. Paljon tseppiä siis kyseiselle perheelle.