Tag Archives: summer outfit

PINK SUMMER DRESS

1

2-3

4

5

6-7

8

9

10-11

12

13

Hi!

It has been so nice past this week with the summer weather in Finland. Finally it’s here :) You could just put a dress on and don’t have to worry about getting cold. So nice change. We have been having some picture quality problems past this week. We have been trying to shoot with manual and it hasn’t been so good so far :D little bit of a focusing problem and that’s why I haven’t so many of pictures with this outfit. Try to solve that next week. I’m waiting to get that new camera as fast as possible, because I think the problem we are having now maybe costed by something been broken. Don’t know yet. This dress has waited in my closet all year and now when it’s hot again I can use it. Little color for the summer. But this weekend is gone by so quickly. I have been in Rauma seeing family and enjoying summer weather :) But now I’m heading back to home and I will see my love, finally. Missed him already <3

Tämä viikon kelit on ollut niin ihania. Kesä on palannut Suomeen :) Oon voinut käyttää mekkoja ilman takkia ja voinut huoletta jättää takin kotiin. Niin ihanaa vaihtelua. Koko viime viikon meillä on kyllä ollut aika pahoja kuvanlaatu ongelmia ja olemme kokeilleet kuvata manuaalilla ja ratkoa tätä ongelmaa, mutta ei ole kyllä mennyt niinkuin elokuvissa :D Vääränlaisella tarkennuksella kun on vähän paha saada tarkkoja kuvia. En tiedä vielä johtuuko tämä esimerkiksi siitä, että jokin on rikki. Täytyy selvitellä asiaa ensi viikolla. Kuvien mekko on muuten odotellut kaapissa koko vuoden ulospääsyä. Vihdoin on niin lämmin, että olen voinut käyttää sitä. Väriläiskä kesään :) Tämän viikonlopun oon ollut Raumalla ja nähnyt siskoakin välillä :) Mutta nyt lähden takaisin kotiin ja saan vihdoin nähdä rakastani. On ollut jo ikävä <3

PARK N BLUE

1

2

3-4

5

6

7

8-9

10

11

12

13-14

15

16

17

Hello!

Do you know what? I need and want to buy a new camera! That’s the top priority right now :D To get enough money to buy a good camera. The camera I’m using now is 7-8 years old and cameras has got so much better so fast after that. When I bough my camera Sony Alpha 350 it was the best you could get in normal camera shop. Nowadays cameras are so much better! I don’t have video or wi-fi in my camera and picture’s quality is something that it’s not anymore :p I have thought of buying a new camera for over a year now. When I was at Blogipolku’s launching event listening Rajala’s lecture of mini systems cameras and watching all the other bloggers getting some damn good quality pictures, I decided that I’m buying a new camera! It is not the best time to start saving when I have nothing to save from (student life), but I have so much stuff I need to sell in my cabinets and birthday and Christmas coming up so I think I can pull this off. Maybe. But I will tell you update of the situation long the way :p

About the outfit, don’t look above and guess where the dress is from? Maybe you think Gina Tricot, Cubus, maybe Lindex or Kappahl or Seppälä? It is actually from Inspire, so I have bought it on Citymarket. I don’t normally like Citymarket’s clothes , but last summer I saw this hanging next to the main corridor and thought that’s a nice dress. I got closer and thought it is actually pretty nice. It costed like 8 euros in sale so not bad. So what do you think about this outfit? :)

Hejssan! Tiedättekö mitä? Tarvitsen ja haluan ostaa uuden järjestelmäkameran! Tämä on nyt uusi prioriteetti :D Säästää tarpeeksi rahaa, jotta voin ostaa hyvän kameran. Kamera jota käytän on 7-8 vuotta vanha ja kameroiden kehitys on ollut kyllä huimaa tässä välissä. Kun ostin kamerani eli Sony Alpha 350 se oli paras järjestelmäkamera, jota siihen aikaan sai tavallisesta kameraliikkeestä. Nykyään järjestelmäkamerat ovat niin paljon parempia! Omassani ei ole videointia tai wi-fiä ja kuvien laatu on jotain aivan muuta kuin nyky kameroissa :p Olen miettinyt uuden kameran ostamista jo yli vuoden. Kuitenkin kun olin Blogipolun lanseeraustilaisuudessa ja kuuntelin Rajalan luentoa mini järjestelmäkameroista sekä näin muiden bloggaajien ottamien kuvien pirun hyvän kuvanlaadun totesin, että nyt on aika ostaa uusi järjestelmäkamera. Aika ei todellakaan ole ajoista sopivin, koska tyhjästä on hankala säästää (opiskelija elämää :D), mutta mulla on niin paljon tavaraa mistä pitäisi muutenkin päästä eroon, joten myyntiin vaan. Lisäksi synttärit ja joulu on vielä tuloillaan. Joten ehkä mä pystyn suoriutumaan tästä. Ehkä. Mutta kerron teille päivitystä matkan varrella :p

Asusta sen verran, että älä kurkkaa yleempää ja arvaa mistä olen mekon ostanut? Ehkä mietit Gina Tricot, Cubus, ehkä Lindex tai Kappahl tai Seppälä? Mekko on oikeasti Inspire merkkiä eli olen ostanut sen Citymarketista. En normaalisti tykkää Citymarketissa myytävistä vaatteista tai edes käy katsomassa niitä, mutta tämä iski silmiin viime kesänä roikkuessaan pääkäytävän vieressä rekissä. Katsoin, että ompas kiva mekko ja menin katsomaan lähemmäs. Itse asiassa tosi kiva mekko. No ostin sen sitten kahdeksalla eurolla alesta. Aika hieno löytö, eikös? Mutta mitä tykkäät asusta ja mekosta? :)

BRICK WALL

1

2

3

4

5-6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

Hello!

These are the first outfit photos after the wisdom tooth removal surgery. I made IT! It wasn’t so bad at all. Not pleasant, but not bad at all, when I think the trouble that the tooth cost. So now my teeth are finally okey. JEEE! First time in eight years. Huh. But to more pleasant things. Yesterday I went to Blogipolku’s launching event in Helsinki. I had some much fun! Fantastic people, fantastic hosts and I really liked the lectures and presentations we got to see and hear. Especially Rajala’s lecture. So big thanks go to Pauliina Niska and the husband (inside joke :D) who put up this event and made over all the Blogipolku. I will make a post about that event in next week. But what do you think about this outfit against a brick wall? :)

Moi! Ensimmäiset asukuvat viisaudenhampaan poisto leikkauksen jälkeen. Mä selvisin siitä! Itse asiassa se ei ollut ees paha. En tiedä oonko tän yli kahden vuoden hammaslääkärissä ravaamisen jälkeen ja kolmen hampaan poisto leikkauksen aikana vaan tottunut jo hammaslääkäriin vai mikä oli kun ekaa kertaa elämässäni sanon hammaslääkärin huoneesta pois astuessani “Ei paha, ei paha”. Mikä mua vaivaa? Hyvä vaan :D Mutta tosiaan ekaa kertaan ööö kaheksaan vuoteen mun hampaat on kokonaan kunnossa. Vihdoin, huh. JEEEE! Mutta sitten niihin kivemman kuullosiin asioihin :) Olin eilen Blogipolun lanseeraustilaisuudessa Helsingissä. Mulla oli niin hauskaa! Ihania ihmisiä, mahtavat juhlien järjestävät ja tykkäsin myös paljon luennoista, joita saimme illan aikana nähdä ja kuulla. Erityis maininta täytyy antaa Rajalan miehelle, joka tuli kertomaan meille syntyjä syviä mini järjestelmäkameroista. Mulla leimahti kyllä kauan uuden kameran hankinnan päätös tuleen ja kyllä nyt täytyy alkaa säästämään uutta kameraa varten. Niin se vaan nyt on :D. Iso kiitos kuuluu kuitenkin Pauliina Niskalle ja aviomiehellä (sisäpiiri juttuja :D), jotka ovat siis koko Blogipolun takana ja myös järjestivät meille nämä kekkerit! Pyhitän ensi viikolla vielä oman postauksen tälle tilaisuudelle, joten siitä lisää siis ensi viikolla. Mutta mitäs tykkäätte tästä asusta tiiliseinä taustana? :)

BIRCH TREES

1

2-3

4

5

6

7

8

9-10

11

12

13-14

15

16

17-18

19

20

Hi! Here is one outfit from last Sunday when I was still fine and didn’t have a hole in my mouth. I’m still recovering for Monday’s wisdom tooth remove surgery, but now it’s 4 gone, 0 to go! I just need to rest now. I had eat only fluid food for three days and still at least three to go. I don’t want that hole to get inflammation by food crumbs. But other than that what do you think about this outfit? Lace shirt, shorts and green glitter jacket :) Combined with my Michael Kors pastel pink color bag and pink lipstick. Nice change right? :) But now I had to try to put some make up on (if it is possibly) and go to one exciting event. I’m just not sure If I have enough strength to make up and go. I will figure that out soon :D Bye!

Moi! Kuvissa asua viime sunnuntailta, kun olin vielä kunnossa ja suussani ei ollut jäätävää koloa. Koitan vieläkin parantua maanantaisesta viisaudenhampaan poisto leikkauksesta, mutta nyt se on 4 poistettu, 0 jäljellä! Nyt täytyy enään vaan levätä. Oon syönyt viimeiset kolme päivää vaan nestemäistä ruokaa ja vielä olisi edessä ainakin toiset kolme päivää. En halua auki olevaan ikeneen ruoan muruja ja siten tulehdusta. Mutta aiheesta seuraavaan. Mitäs tykkätte tästä asusta? Pitsipaita, shortsit ja vihreä takki timattitaskuilla :) Yhdistettynä Michael Korssin pale pink väriseen laukkuun ja pinkkiin huulipunaan. Kivaa vaihtelua, eikös? :) Mutta nyt mun täytyisi mennä yrittämään saanko meikattua, jotta voisin mennä yhteen kiinnostavaan tilaisuuteen. Saas nähdä onnistuuko se vai ei ja onko mulla tarpeeksi voimia lähteä. Se selviää vähän ajan kuluttua :D Moikka!