Tag Archives: summer outfit

SNAKE CLUTCH

1

2

3

4-5

6

7

8

9

10

11

12-13

14

15

16

Here is a outfit from couple days ago. My favorite shirt, jeans, new shoes, big necklace and snake clutch. I founded two pairs of shoes/ballerinas for 20e on sale. These are one of those. Basic black ballerinas with a big bowtie. So cute and comfortable. We were planning on going to sailing on Midsummer, but unfortunately that plan didn’t work out and we are going to my boyfriends parent to celebrate Midsummer. Good food and company ahead of us :) Some barbecue and of course desert! Oh yes couple days ago I also did macarons for the first time ever in my life. I was so nervous if I would get them succeeded or not, because making macarons is so precisely and I’m more of “about” person when it comes to making food. I will make a post about them during this week. Until that you can check my instagram (@lookbymari) for a cute pictures of the macarons :)

Tässä asu jossa pyörin ympäriinsä pari päivää sitten. Lempipaitani liukuvärjättynä, farkut, uudet ballerinat, iso kaulakkoru ja käärme clutch. Löysin tällä viikolla kahdet ballerinat alennuksesta yhteensä 20 eurolla ja näissä kuvissa toiset niistä. Perus mustat ballerinat isolla rusetilla ja metallisilla yksityiskohdilla. Niin söpöt ja mukavat jalassa. Meillä oli suunniteltamana mennä purjehtimaan juhannuksena, mutta se ei valitettavasti onnistunut. Nyt suunnitelmana on sitten mennä poikaystäväni vanhemmille viettämään juhannusta. Hyvää ruokaa ja seuraa siis tiedossa :) Grillausta ja jotain hyvää itse tehtyä jälkkäriä! Ai niin tein tuossa pari päivää sitten ensimmäistä kertaa elämässäni macaronsseja. Olin niin jännittynyt siitä onnistuvatko ne vai eivät, koska macaronssien teko on niin milli tarkkaa puuhaa ja itse olen kokkaamisessa enemmänkin “noin suurinpiirtein” ihminen. Teen noista postauksen vielä tällä viikolla niin saatte hyvän ohjeen testattavaksi! Sillä välin käykää kurkkaamassa instagramini (@lookbymari) nähdäksenne söpöjä vaaleanpunaisia macaronsseja :)

BLUE DRESS

1

2

3

4-5

6

7

8

9

10

11

13

14

15-16

16

17

Hello!

This is a outfit that I wore yesterday when we were on a picnic. It was so warm I didn’t even needed that jacket all the time. Jej! Karma punched into my face today thought, when it rained all day. Today we were on a confirmation party all day. Unhealthy food, church, rain and uncomfortable chairs. Not my favorite :D Today’s party outfit didn’t get to pictures, because that terrible rain. Maybe I have to redo that outfit to get it into pictures. I just love the dress that I wore today. But this dress on the pictures is just a perfect summer dress. Colorful and fluttery tail. Black accessories and the outfit is ready! What do you think? :)

Tässä asu, jossa olin eilen piknikillä poikaystäväni kanssa. Oli niin lämmin, että en edes tarvinnut takkia koko aikaa. Jej! Karma kyllä iski tänään takaisin jäätävällä koko päivän kestävällä sateella. Tämä päivä meni kokonaan konfirmaatio juhlien merkeissä, poikaystävän sukulaisten luona. Epäterveellistä ruokaa, kirkko, sade ja epämukavat penkit. Ei mun suosikkeja :D Tämän päivän juhla-asu ei päässy kuviin asti kaatosateen vuoksi, vaikka alun perin oli suunnitelmissa kuvata se. Ehkä lavastan asun uudestaan, jotta saan sen kuviin asti. Rakastan sitä mekkoa, jota tänään pidin vaan niin paljon. Mutta tämä mekko kuvissa on täydellinen kesämekko. Värikäs liehuvan helman kanssa. Mustat asusteet ja asu on valmis! Mitä mieltä olet tästä asusta? :)

SELMA IN OUTFIT

1-1

2-1

3-1

4-1

5-1

6-1

7-1

8-1

9-10

11-1

12-1

13-1

14-1

15-1

16-1

17-1

Hello from the middle of the summer! Heat is finally here. Today was the first day when I put ballerinas on. That is always my cue of summer. Last couple of days have been going doing my recipe book. Let me just say trying to make it ready is a massive project! I’m not even 1/4 ready. I have over 100 recipe to write into it :D But it is going to by epic when it’s ready! I have also walked with my dog over 5 kilometers everyday. Her energy stock just won’t end. When we come home, she is ready to do it again :D Maybe it is result of sleeping all the time otherwise. Like now next to me. Outfit is this time gathered around Michael Kors – Selma bag :) So in love with it. It is perfect size to take with you everywhere (mini messenger). I wanted to wear something simple with it, so white big sweater from H&M and shining ballerinas from Seppälä. Necklace is from Glitter. Shooting place is this flower garden near our home, but the flowers left out of our photos somehow :D Maybe you see some. Now I’m going to do some rhubarb kisel that my mom taught me to do. Them I’m going to continue the recipe book project :)

Terveisiä kesän keskeltä! Lämpö on vihdoin saavuttanut Suomen :) Tänään laitoin ensimmäistä kertaa ballerinat jalkaan ja lähdin ulos. Ballerinat ovat mun merkki kesästä. Viimeiset pari päivää ovat menneet reseptikirjaa tehden. Voin vaan sanoa, että sen ajalle saaminen on valtava prosessi. En ole edes 1/4 valmis :D Vielä olis yli 100 reseptiä puhtaaksi kirjoitettavana, mutta kun se on valmis se tulee olemaan eeppinen! Olen myös joka päivä kävellyt koirani kanssa yli 5 kilometriä. Ei sen energiavarastot vaan lopu. Kun tullaan takaisin lenkiltä, on Ella heti valmis menemään uudelleen. Ehkä se johtuu muuten ympäri vuorokautisesta nukkumisesta. Niinkuin nyt mun vieressä. Asu tällä kertaa keräänty ton Michael Korssin Selma laukun ympärille. Olen niin rakastunut siihen :) Se on täydellisen kokoinen otettavaksi mukaan joka paikkaan (mini messenger). Halusin pukea jotain yksinkertaista sen kanssa, korostaakseni itse laukkua, joten puin H&M:n muhkean valkoisen neuleen ja kimaltavat ballerinat Seppälästä. Lisäksi kaulassa kiiltelee Glitterin kaulakoru. Kuvauspaikkana oli tällä kertaa lähellä kotiamme oleva puutarha, mutta kukat jäivät jotenkin kuviemme ulkopuolelle :D Ehkä muutama kuitenkin näkyy. Nyt aijon mennä tekemään raparperikiisseliä, jota äitini opetti mun tekemään tossa pari päivää sitten. Sen jälkeen jatkan reseptikirjan teko prosessia. :)

DANDELIONS

1-1

2-3

4-1

5-1

6-1

7-1

9-10

11-1

12-1

13-1

14-1

15-16

17-1

18-1

19

Hello summer! We were shooting these outfit photos today, because weather didn’t allow us to shoot this look when we were in Tampere on Friday. It was raining like someone would pour water from bucket straight in to your head. Not nice. But today we got some summer pictures among dandelions :) It looks like summer already! Oh I forget to mention that our trip to Tampere wasn’t that good when it comes to Michael Kors bag. I didn’t find it! It was sold out on every store, pyh. I bought it from internet and it should come in next week. I bought it in different color than I first though I would bought it, because I wouldn’t never got it in this color in Finland. So soon I will have a cute summer bag <3 About that later. Tomorrow it is time for a outfits of May. All outfits of May in same post and you get to comment witch one is your favorite and witch is not. So stay tuned! :) Now we are going to watch Hungergames - Mockingjay part 1. and eat some sweet :) Remember to comment what you think about this outfit :) Good night!

Hei taas kesä! Kuvasimme tämän asun sittenkin vasta tänään, koska perjantaina Tampereella ollessamme satoi kun esterin p*rseestä. Ei ollut hääviä se :D. Mutta onneksi tänään saatiin sitten kuvattua oikein kesäsiä kuvia voikukkien keskeltä. Näyttää jo kesältä! Ai niin, Tampereen reissu ei mennyt ihan putkeen laukun osalta, koska en löytänyt kyseistä laukkua mistään. Se oli loppu joka paikasta, pyh. No ostin kyseisen laukun sitten eilen netin kautta. Tuleva laukku on eri väriä mitä olin aiemmin ajatellut ostavani, koska kyseistä väriä ei Suomesta oikeen löydy. Kohta mulla on sitten söpö pieni kesälaukku <3 Mutta siitä lisää kun kyseinen kapistus tänne saakka eksyy :p Huomenna tulee taas kuukauden asut postaus, tällä kertaa kaikista toukokuussa täällä nähdyistä asuista. Kaikki samassa postauksessa ja saatte kommentoida mikä on suosikki ja mikä ei oikeen iskenyt. Jokainen muistaa siis kommentoida painamalla postauksen lopussa näkyvästä "leave a comment" painikkeesta ja kirjoittamalla postauksen loppuun kommentti suosikeista/inhokeista. Joten pysykää kuulolla :) Nyt aloitamme katsomaan Nälkäpeli - Matkijanärhi osa 1:stä ja samalla syöden herkkuja :) Muistakaa myös kommentoida tähän postaukseen mitä tykkäsitte tästä asusta :) Hyvää yötä!