Tag Archives: beauty

THREE COLOR NAILS

1

2

Hi! Here are the nails I did to myself couple days ago. Little bit “Christmas vibes”, but I try not to think that :D The nail polishes are:

Base Coat : Essie – First Base
Rose : Avon – Gel Finish – Dazzle Pink
Dark Red : Gina Tricot – Beauty Nails – 161 Classy Red
Glitter : Kiss – Nail Art Paint – SPA10 Silver Glitter
Top Coat : Dermosil – Gel Effect – Top Coat

Comment and let me know what you think! :)

3

4-5

6

Moi! Tässä ovat nyt ne kynnet, jotka tein itselleni pari päivää sitten. Vähän”joulumaiset”, mutta koitan olla ajattelematta asiaa :D Kynsilakat ovat:

Aluslakka : Essie – First Base
Vaaleanpunainen : Avon – Gel Finish – Dazzle Pink
Tummanpunainen : Gina Tricot – Beauty Nails – 161 Classy Red
Glitter : Kiss – Nail Art Paint – SPA10 Silver Glitter
Päällyslakka : Dermosil – Gel Effect – Top Coat

Kommentoi ja kerro mitä mieltä olet! :)

7

8-9

NAIL PRODUCTS

DSC08287-1

DSC08243-1

DSC08251-1

DSC08279-1

DSC08281-1

DSC08283-1

Hi! Last week I founded this amazing nail polish in the pictures. My Kiko’s nail polishes are starting to see their last days, so when I saw this color I hadn’t any other choice than buy it :) Rimmel by Rita Ora – 270 Sweet Retreat. I also just got an early present witch included a top coat and I wanted to try these two together. I don’t know if it is this Rimmel nail polish or the top coat, but my nail polish hasn’t ever last this long, looking still good! No nail polish spalling or elapse. Normally I repair my nail polish every two days and now it took 7 days until I repair them. And I would even have to do it , but I was bored :D Now I just had to find out if it is the nail polish or the top coat that is SO good. But anyway this color is so nice candy color, perfect for the summer!

Moi! Viime viikolla löysin tän kuvien ihanan kynsilakan. Mun Kikon lakat alkaa jo vetelemään viimesiään, joten kun näin tämän kaupassa oli mun se pakko ostaa :) Rimmel by Rita Ora – 270 Sweet Retreat. Sain myös vähän aika takaperin aikaisen lahjan, joka sisälti päällyslakan ja halusin tietenki päästä testaamaan näitä heti yhdessä. En tiedä onko kyse tästä uudesta kynsilakasta vai päällyslakasta, mutta mun kynsilakka ei ole ikinä kestänyt näin pitkään näyttäen edelleen uudenveroiselta! Ei kynsilakan lohkeilua tai kulumista päistä. Normaalisti korjaan kynsilakkaani joka toinen päivä (päistä tai joitain kynsiä kokonaan) ja nyt nämä ovat kestäneet 7 päivää ilman korjaamista. Olisivat kestäneet kauemminkin ilman korjailua, mutta mulla oli tylsää :D Nyt mun täytyy vaan selvittää onko se tää uusi kynsilakka vai päällyslakka joka tekee ihmeitä. Mutta kuitenkin väri on aivan ihana karkin värinen ja täydellinen kesäkynsilakka!

DSC08273-1

I have my own nails that I do myself. My nails wouldn’t hold up if I wouldn’t use good base- and topcoats with the nail polish. That is my secret to long and strong nails. One of my favorite base coat is Kiss – Vita strength that you can also use as topcoat. It is good base coat under a nail polish, if you have sort nails. It makes your nails grow faster and also keeps them in better straight. So this is good “growing period” base coat. The second brilliant “growing period” base coat is Kiss – Diamond Hard – Strengthener, which also will increase nail’s growing, but also makes them stronger. This base coat is good if you don’t have as long nails as I have. It makes your nails so strong that you can’t really break them, but if you have long nails it can cause you really bad damage if you don’t be careful. Example: It makes your nails so strong that they just don’t break and when you get force hit against your nails it will snap your nail somewhere lower that it should break. And let me tell you that hurts. But I still use this sometimes, but I am more careful with it nowadays :P But it is brilliant with shorter nails! One reason my nails grew this long and lasted without breaking.

Last year’s new friends Essie’s Good to Go and Super Duper topcoats. I have only use these two past this and last year as my topcoats. Good topcoats with a shiny cover to protect you nail polish. Super Duper is more protective and more long lasting as Good to Go, but Good to Go is faster to dry (good if you are in hurry). Last week I got Dermosil’s Gel Effect topcoat that is maybe brilliant. I’m not sure yet if it is the Rimmel’s nail polish or this top coat that is making my nail color lasting over a week. But I think it is something to do with this topcoat. We will see :) Last, but not the least in a picture below, I use Mavala’s Correcteur pen for nail polish. You can use it to get off any nail polish that has went over the skin. So handy :)

Mulla on täysin omat kynnet eli ei geelejä eikä rakennekynsiä, vaan täysin omat, joten ne tarvitsevat extra huolehtimista pysyäkseen hyvässä kunnossa. Salaisuuteni pitkiin ja vahvoihin kynsiin ovatkin hyvät alus- ja päällyslakat. Yksi suosikki aluslakkani on Kiss – Vita strength, jota voi käyttää myös päällyslakkana. Se on täydellinen aluslakka jos sulla on lyhyet kynnet, joita haluat kasvattaa pidemmiksi. Aluslakka sisältää paljon vitamiineja, jotka saavat kyntesi kasvamaan nopeammin ja se myös pitää kyntesi yleisesti paremmassa kunnossa. Joten tämä on hyvä “kasvuvaiheen” aluslakka. Toinen kyseisen vaiheen hyvä aluslakka on Kiss – Diamond Hard – Strengthener, joka myös saa kyntesi kasvamaan nopeammin, mutta tekee niistä myös todella kestävät. Tämä aluslakka on hyvä jos sulla ei ole yhtä pitkiä kynsiä kun mulla. Se tekee kynsistä niin vahvat, että ne eivät vain voi katketa, mutta jos kyntesi ovat pitkät se voi aiheuttaa todella kivuliasta vahinkoa jos et ole varovainen. Esimerkki: Kun kyntesi ovat niin vahvat ja kovat, etteivät ne voi katketa ja saat kynsiisi todella kovan iskun kynsi katkeaa paljon alempaa kun se normaalisti katkeaisi. Mulla esimerkiksi noin puolesta välistä eli PALJON alempaa kun kynnen valkoinen osa. Voin sanoa, että vereslihalle mennyt kynsi sattuu ja paljon. Mutta käytän tätä siltikin välillä, mutta osaan nykyään olla varovainen sen kanssa :p Tämä on siis todella hyvä aluslakka jos kasvatat kynsiäsi. Ilman tätä kynteni eivät olisi ikipäivänä kasvaneet näin pitkiksi ilman katkeamista ja lohkeilua.

Viime vuoden uudet tuttavuudet Essien Good to Go ja Super Duper päällyslakat. Olen näiden ostamisen jälkeen käyttänyt vain niitä päällyslakkoinani. Hyviä väriä suojaavia päällyslakkoja kunnon kiiltävällä pinnalla. Super Duper on enemmän suojaava ja kauemmin kestävä kuin Good to Go, joka sitten taas kuivuu nopeammin (hyvä silloin kun on kiire). Viime viikolla sain uuden päällyslakan Dermosil – Gel Effect, joka on todennäköisesti aivan mahtava. En ole vielä varma onko se Rimmelin kynsilakka vai tämä päällylakka, joka on saanut lakkaukseni kestämään yli viikon. Mutta uskon, että tällä päällyslakalla on jotain tekemistä asiaan. Se jää nähtäväksi. Viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä alla olevassa kuvassa oleva Mavalan Correcteur pen for nail polish. Kynä jolla saat kätevästi poistettua kaiken yli menneen kynsilakan. Niin kätevä :)

DSC08291-1

DSC08276-1

When we went to Rome, I got my hands in some Kiko nail polish. Oh my god the amount of the color choices! 229 different colors if I counted right on the website :D And when I checked that just a minute ago, I realize that they also have a website that ships their product to Finland! No I shouldn’t check that color amount. The delivery cost 13.90 euros or 8 euros if you buy over 49 euros. Why so much? But anyway back to the topic :p I bought 6 Kiko’s nail polishes in Rome: on the picture Lilac 330, Coral Pink 282 and Candy Pink 376. I also bought some glitter nail polish and some pastel color blue and mint. The Quality-price ratio is good in Kiko’s nail polishes that cost on website 3.50e/piece (I paid 1.90e/piece). And the color options are just one of the best in the whole world!

Kun olimme Roomassa lomalla pääsin ensimmäistä kertaa käsiksi Kikon kynsilakkoihin. Huh huh sitä värivalikoimaa! 229 eri väriä, jos laskin nettisivuilta oikein. Ja kun äsken katsoin tuon väriskaalan Kikon nettisivuilta huomasin, että heillä on myös nettikauppa joka toimittaa Suomeen. Mun ei NIIIIN olis pitänyt kattoa tota värijuttua. Kuljetus maksaa 13.90e tai 8e, jos tilaa yli 49 eurolla. Miksi niin paljon? Mutta kuitenkin takaisin aiheeseen :p Ostin Rooman reissulla 6 Kikon kynsilakkaa: kuvassa Lilac 330, Coral Pink 282 and Candy Pink 376. Ostin myös kimallelakkaa ja pastellinsävyissä sinistä ja minttua. Hinta-laatusuhde on Kikon kynsilakoissa kyllä kohdallaan, koska ne maksavat tuolla nettisivuilla 3,50e/kpl (itse maksoin 1,90e/kpl). Ja värivalikoima on yksi maailman parhaita!

DSC08289-1

So there are my tips for keeping your nails protected, strong and looking good! Do you have some good product tip that you want to share?
Please let me now what it is on the comment box! :)

Joten siinä ovat mun neuvot miten pitää kynnet suojattuina, kestävinä ja hyvännäköisinä! Onko sulla joku luottotuote jonka haluisit kertoa?
Kerro se kommenttiboxissa! Haluan kuulla sen :)

CURLY HAIR TECHNIQUES

10

Hello!

I wanted to make a post about how I did my curly hair in this post. So when I have time to make curls (more than 30 minutes) I prefer to do it with flexible curlers. I have a 12 pieces OBH Nordica flexible curlers set.

Halusin tehdä postauksen siitä miten tein kiharat tässä postauksessa. Kun mulla on aikaa tehdä kiharoita enemmän kuin 30 minuuttia tykkään tehdä kiharat lämmitettävillä taipuvilla kiharruspuikoilla. Sitä varten mulla on 12 kappaleen OBH Nordican taipuvat kiharruspuikot setti.

DSC05393-1

DSC05394-1

DSC05396-1

DSC05395-1

So you heat these in it’s box about 30 minutes and then you roll them around a section of your hair, starting with a middle of the length. Roll the ends of your hair around the curler, hide the end and then roll the curler towards your head. Then you bend the curler like they are in the picture below. Here is a Youtube video how to do it! I do some little things different way than on the video, but I tell those below.

Joten lämpöpuikot lämmitetään niiden rasiassa laittamalla töpseli seinään (noin 30 minuuttia). Sitten hiukset kierretään puikon ympärille, aloittaen puolesta välistä hiusosiota, kiertäen ensin latvat puikon ympärille, sitten piilottamalla latva ja kiertäen lopput hiukset puikon ympärille päätä kohti. Sitten puikon päät taivutetaan ristiin alla olevan kuvat mukaisesti. Tässä on Youtube video kyseisestä asiasta! Teen muutamia asioita hieman eri tavalla, mutta kerron siitä alempana :)

DSC05397-1

Before I curl my hair with these flexible curlers I put TRESemmé’s heat defence and Redken’s heat styling thermo actif into my hair and brush my hair through. Then I take one section at a time and put little bit more of that heat styling spray into my hair. Then I just roll those curlers into my hair like in the video. I leave the curlers into my hair as long as I have time, but at least the time that I do my make up. You can leave them into your hair over the night, but I myself can’t sleep with the curlers. When I take those off, I attach the curls up with hairgrips and put some hairspray in it. I do this, because my hair is so long that this helps to keep the curl tighter. After I have opened and attached all the curls, I take one section at a time and open the curl a little pit with my fingers. Then I add some hairspray and do the same to another curl. When I have opened all, I look if some tip of hair needs a extra curling with a curler. Then I open the curls little bit more if needed and add more spray. Then I finished the hair with Cutrin’s hair gloss which bring shine into the curly hair. And that’s it! Curly hair with fantastic shine :)

Ennen kiharrusta taipuvilla lämpöpuikoilla laitan hiuksiini TRESemmén lämpösuojaa ja Redkenin lämpömuotoiluspraytä. Harjaan hiukseni vielä auki aineista. Sitten otan yhden osion, johon suihkutan vielä lisää Redkenin muotoilusuihketta ja kierrän hiuksen puikon ympärille samalla tyylillä kuin videolla. Näin teen kaikki 12 osiota ja jätän puikot päähän niin kauan kun niillä on aikaa olla, mutta ainakin meikkauksen ajaksi. Puikot voi jättää päähän myös koko yöksi, mutta itse en pysty nukkumaan ne päässä. Otan yhden puikon kerrallaan pois ja kiinnitän kiharan ylös pinnilla sekä laitan siihen lakkaa. Teen näin, koska hiukseni ovat niin pitkät, että näin kiharat pysyvät tiukempina, kun ne saavat lakan tuen ensin kiinnitettyinä. Kun kaikki kiharat on kiinnitetty ylös, lasken ne yksi kerrallaan alas, avaan niitä sormilla ja lisään lakkaa. Kaikkien ollessa alhaalla ja avattuna katson vielä jos jonkun kiharan päät tarvitsevat lisää kiharrusta kihartimella. Sitten avaan tarvittaessa kiharoita vielä vähän ja lisään lakkaa. Lopuksi viimeistelen kiharat Cutrin:in hair gloss:illa, joka antaa kiharoille ihanaa kiiltoa. Ja valmista! Kiharat joissa on upeaa kiiltoa :)

DSC05386-1

DSC05387-1

DSC05389-1

DSC05388-1

11

3 Asu 3-1

6

How do you do curls? Any tips or products how to make the curls last longer? :)

Miten te teette kiharoita? Ja onko jotain vinkkejä tai aineita joilla kiharat saisi pidettyä kiharoina kauemmin? :)

SEXY PULP

DSC05366-1

Hello!

Here is a one good tip to you! Yves Rocher – Sexy Pulp mascara. There is no better than this. I have been using Lumene’s, Maybelline’s, Rimmel’s and lots of other mascaras and no one makes out to this. I “found” this mascara from Mungolife’s blog and wanted to try it out. Thank god I did, because this has been my favorite mascara for over a year. Before I start to use this, I didn’t know how bad was those mascaras I was using before. This was SO much better! This makes your eyelashes gorgeous by lifting and separating lashes. Volumizing mascara. And it cost 15 euros, not bad. Just the best :)
(this is not commercial post)

Tässä yksi hyvä vinkki teille! Yves Rocher – Sexy Pulp ripsiväri. Kaikista paras ripsiväri. Olen käyttänyt lukuisia ripsivärejä Lumenelta, Maybelinelta, Rimmeliltä ja vaikka keneltä, mutta mikään niistä ei vedä vertoja tälle. Luin tästä ripsarista Mungolifen blogista ja päätin kokeilla sitä. Onneksi kokeilin, koska tämä on ollut jo yli vuoden luottoripsivärini. Ennen kuin aloin käyttää tätä, en edes tajunnut että näin hyviä ripsivärejä voi olla. Luulin, että käytin silloin jo parasta mitä tarjolla oli. En tiennyt, että oikeasti paakkuuntumatonta ripsiväriä on olemassa, sekä ripsiväriä, joka ei rapise. Sexy Pulp oli vaan parasta ripsiväriä: ei paakkuunnu, ei varise, pysyy hyvin, vaikkei olekaan täysin veden kestävä. Erotellut ripset ja voluumia. Voiko enempää pyytää? Maksaakin vain 15 euroa eli ei paha. Katselin kyllä, että on tällä hetkellä verkkokaupassa hintaa 11,90e.
(tämä ei ole maksettu mainos, vaan ihan omaa kehumista)

DSC05349-1

DSC05367-1

DSC05365-1

What mascara you prefer?

Mitä ripsiväriä itse käytät? :)