Tag Archives: beauty

CHRISTMAS NAILS

1

2-3

4

Well hello! I won this Facebook competition couple month ago and got a free shellac nail manicure in Liisan Kauneusmaa (Rauma, Finland). I was so excited and I had to wait over a month to get it, because I only could go there on weekends. Finally I got the time reserved and went there on last Friday. I got the opportunity to choose a base color and glitters and I knew I wanted something pale and glittery. This is how it came out! :) So happy. I was really annoyed by the glitter pumping out of the nail polish, because I haven’t use to it, but now I have get use to it. I’m so happy how these came out and now week later I can just say that these last so well! They still look the same! Now I’m attempted to buy a home gel-kit, but that have to wait and I’m prioritizing in more important things. You will hear those in next year :) Exciting!

No heipä hei! Voitin pari kuukautta sitten Liisan Kauneusmaan Facebook kilpailun ja sain sillä voitolla ilmaisen shellac lakkauksen heidän liikkeessään. Liike sijaitsee siis Raumalla ja sen vuoksi mulla oli vähän hankaluuksia saada nopeasti aikaa, koska pystyin menemään sinne vain viikonloppuisin. Vihdoin sain sopivan ajan ja pääsin laittatuttamaan mun kynnet viime perjantaina. Sain valita pohjavärin ja glitterin kynsiini ja tiesinkin haluavani jotain vaaleaa ja kimaltavaa. Ja tällaiset niistä sitten tuli! :) Oon niin tyytyväinen. Aluksi olin niin ärsyyntynyt päällyslakasta törröttävistä glittereistä, koska en ollut tottunut niihin, mutta nyt ne jo menee :p Nyt viikon myöhemmin kynnet näyttävät vieläkin täysin samoilta, joten kestävyys on kyllä tavallisiin kynsilakkoihin verrattuna niin kestävää! Nyt kiinnostais ostaa geelikynsien starttipaketti, mutta a. uskoisin että mulla menis hermot geelilakkauksen laittamiseen ja b. mun täytys ostaa kaikki uudet värit geelilakkoina ja c. priorisoin mun rahani tällä hetkellä tärkeempiin asioihin ;) Niistä kuulette lisää ensi vuoden puolella :) Oon niin innoissani!

HAIR CARE

1

2

Hello! Here are my hair care products :) Schwarzkopf Gliss Total Repair Balsamspray, Cutrin Premium Oil Treatment, Avon Beauty Balm Leave in Treatment, Loreal Elvital Extraordinery Oil and Dove 1 min Intensive Balsam. I have use Loreal’s Elvital Extraordinery Oil for just a couple of times, because I got the Cutrin’s Premium Oil Treatment couple weeks later than Loreal’s and totally fell in love with Cutrin’s oil treatment! I have used that since, so the Loreal’s oil has gone in the waiting line. I didn’t noticed anything dramatic on my hair while using it couple of times (as I did with Cutrin’s oil), so I did try the other one while testing this (what I don’t usually do). I think the Loreal’s oil would work better for colored hair than my natural hair. Dove’s 1 minute Intensive Balsam is a conditioner that you can put on your hair while showering. It has made my hair much more moisturized.

Moikka! Tässä olisi mulla käytössä olevat hiustenhoito tuotteet :) Schwarzkopf Gliss Total Repair Balsamspray, Cutrin Premium Oil Treatment, Avon Beauty Balm Leave in Treatment, Loreal Elvital Extraordinery Oil and Dove 1 min Intensive Balsam. Ehdin käyttämään Lorealin Elvital Extraordinery hiusöljyä vain muutaman kerran, kunnes sain paria viikkoa myöhemmin Cutrinin Premium öljyhoidon ja rakastuin tähän Cutrinin öljyyn aivan totaalisesti! Olen käyttänyt sitä aina syyskuusta asti, joten Lorealin öljy on jäänyt testauksen odotus jonoon. En huomannut vielä muutaman kerran käytöllä Lorealin öljyssä mitään dramaattista vaikutusta hiuksiini (toisin kuin Cutrinin öljyllä), joten päätin testata toistakin öljyä samaan aikaan (, jota en yleensä tee). Uskon, että Lorealin hiusöljy toimisisi paremmin värjättyihin hiuksiin, kuin omiin luonnonmukaisiin hiuksiini. Doven yhden minuutin intensiivinen balsami on kuin tuhti hoitoaine, jota käytetään suihkun aikana. Olen tämän käytön aikana huomannut selkeää hiusten kosteustasapainon parantumista. Jej :)

3

Schwarzkopf Gliss Total Repair Balsamspray makes getting my hair straight much more easier and lefts a good sense into my hair :)

Schwarzkopf Gliss Total Repair Balsamspray eli korjaava balsamispray hiuksille auttaa hiusteni selvittämisessä suihkun jälkeen ja jättää niihin ihana tuoksun :)

4

5

My favorite hair care product! I got this from bloggers Livbox on September and I have use it ever sense. This just makes my hair so much more softer, shinier, healthier and better looking! You can use it after shower or on dry hair and it doesn’t make your hair even one bit oily. The best! In over 3 months I haven’t even use 1/50 of the bottle. So this is going to last forever. Thankfully! I really recommend this.

Mun lempi hiustenhoito tuote! Sain tämän bloggaajien Livboxista syyskussa ja olen käyttänyt tätä siitä lähtien. Tämä tekee hiuksestani niin paljon pehmeämmät, kiiltävämmät, terveemmät ja paremman näköiset! Tätä voi käyttää niin pyyhekuiviin hiuksiin, kuin kuiviin hiuksiin ja se ei tee hiuksista milliäkään rasvainen näköistä tai tuntuista. Imeytyy hiuksiin höyhenen kevyesti ja katoaa kuin taiasta. Parasta! Yli kolmen kuukauden käytön jälkeen en ole vieläkään käyttänyt edes 1/50 osaa pullosta. Tämä tulee kestämään ikuisuuden. Onneksi! Suosittelen :)

6

7

Avon Beauty Balm Leave in Treatment is a leave in conditioner which moisturizers your hair. It makes you hair soft and good smelling. It also makes curling and straightening much more lasting and easier :) Amazing product to protect your hair from winter!

Avonin Beauty Balm Leave in Treatment eli hiuksiin jätettävä hoitoaine on myös mahtavan kosteuttava hiusten hoitoaine. Käytin tätä vallan ennen kuin sain Cutrinin öljyn ja jättää kyllä hiukset niin pehmeiksi ja hyvänhajuisiksi. Tämä tekee myös hiusten muotoilusta pysyvämpää ja helpompaa :) Aivan mahtavaa talven rasituksille!

8

What hair care product you use?

Mitä hiustenhoitoaineita sä käytät?

CHRISTMAS MAKEUP LOOK 1

1

2

3-4

5

6-7

8

9

10

Hey! Here is the first Christmas makeup look :) My camera didn’t pick up the gold on my eyelids, but I still wanted to show you these. I used Urban Decay eyeshadow primer potion original as a base. The eye shadows are from Urban Decay’s Naked 2 palette. Colors I used: Tease, Busted, Half Baked and Bootycall. Then I lined my eyes with Loréal Superliner in color grey. On my waterline I used Lumene Natural Code eye pencil in color 10 black :) I forget to put lip gloss on to these pictures, but the one I used was Rimmel Oh my gloss in color go gloss or go home. My favorite peachy lip gloss :) What do you think?

Moikka! Tässä olisi ensimmäinen joulumeikki lookki :) Kamerani ei suostunut huomioimaan kultaista kimaltavaa luomiväriäni kuviin, mutta halusin silti nämä täällä näyttää. Käytin Urban Decay eyeshadow primer potion original luomivärin pohjustajana. Luomivärit ovat Urban Decayn Naked 2 paletista. Värit, joita käytin olivat: Tease, Busted, Half Baked and Bootycall. Sitten rajasin silmäni Loréalin Superlinerilla värissä grey (harmaa). Vesirajassa käytin Lumenen Natural Code silmämeikkikynää värissä 10 black :) Unohdin laittaa kuviin huulikiiltoa, mutta huulikiilto, jota käytin oli Rimmelin Oh my gloss värissä go gloss or go home. Lempi persikan värinen huulikiiltoni :) Mitäs tykkäätte?

11

TOP 10 ON MY COSMETIC WANT LIST

Hello everyone! This post have been on my writing list for a quite some time now and now I’m will finally doing this! I’m so excited about these products and I can’t wait to buy them in some point ;)

Moikka! Tämä postaus on ollut mun kirjoituslistalla jo aika pitkän aikaa ja nyt aijon vihdoin kirjoittaa tästä! Olen niin innoissani näistä tuotteista ja en malta odottaa, että saan nämä vielä joku päivä käyttöön ;)

1
Pictures from Original and micro.mini.

Number 1. on my cosmetic want list is beautyblenders! I don’t think I need to explain this, but if someone doesn’t know what these are, google it and fast! :D These little things have been circuited in all makeup blogs/vlogs and I still don’t have one. How can that be? The reason is the price. 19,90 euros for a makeup sponge that last three months. But I have to buy it, because everyone says it’s amazing and it makes miracles to your foundation. I would want to have the package with pink original beautyblender, black pro beautyblender and that little micro.mini beautyblender. It cost around 45 euros and it contains beautyblenders worth of 50 euros + a face spray. That’s my number one cosmetic want!

Ykkösenä mun kosmetiikka ostoslistalla on beautyblenderit! En usko, että tarvitsen selitystä tähän, mutta jos et vielä tiedä mistä on kyse, googleta ja nopeaan! :D Nämä pienet pisaran muotoiset meikkisienet ovat pyörineet kaikissa blogeissa/vlogeissa jo pitkän aikaa ja mulla ei vieläkään ole tällaista. Miten näin on päässyt käymään? Syy on hinta. 19,90e meikkisienestä, joka täytyy vaihtaa säännöllisellä käytöllä kolmen kuukauden välein. Haloo se on meikkisieni! No, mutta aijon sen silti ostaa, koska kaikki näitä käyttäneet vannovat niiden nimeen ja sanovat niiden olevat uskomattoman hyviä ja vievän meikkipohjan teon aivan uusiin sfääreihin. Haluisin ostaa paketin, joka sisältää pinkin original beautyblenderin, mustan pro beautyblenderin sekä yhden vihreän micro.mini beautyblenderin. Paketti maksaa 45 euron kieppeillä ja se sisältää 50e edestä beautyblendereitä + kosteuttavan kasvosuihkeen. Ajattelin ehkä ostaa tämän itselleni palkinnoksi suoritetusta lukuvuodesta tai sitten joulun jälkeen alennusmyynneistä (tuskin näitä edes alennuksella myydään). Joten tämä on siis ykkösenä kosmetiikka ostoslistallani.

2
Photos from Loréal, the Balm, Make Up For Ever, Urban Decay and Make Up Store.

On the second place on the list is Loréal Infallible 24-hour matte foundation. This is a foundation, which everyone on the beauty industry are talking about! I have look so many reviews and first impressions of this and I have to have it :P I hope this could be the foundation that keeps my skin matte for longer than two hours. Really waiting for that. This cost about 17 euros and I think I’m going to buy this when I’m going to Christmas shopping within three weeks. Really excited for this! On the third place is the Balm Mary-Lou Manizer Highlighter. This is also a product I have heard so much good about and the finish is amazing. It cost around 25-30 euros and it has to be ordered on the internet. Can’t wait to try that out too! Then the rest of these are not coming in order, but on the seventh place on my list is Make Up Foverer Step 1 Mattifying Primer. This cost a lot! Around 40-55 euros and I think I will not never get this, but I really want to :) Lot of makeup vloggers use these Make Up Forever’s Step 1 primers and says that they are amazing. There is several types of primes for example for dry skin, oily skin, skin with redness etc. I would want that mattifying primer, because my skin shines a lot and it’s really oily on the t-area.

On the 10th place on my list is Urban Decay’s Naked Skin Concealer. This would be much more higher on the list, if I would need a concealer, but I just bought some cheaper concealers and I don’t need this for a wail so.. Really pigmented, easy to blend concealer that brighters up your eye area. I will buy this when I need a new concealer and it cost 25 euros. Kinda expensive, but it lasts forever. On the sixth on my list is Make Up Store Blothing Powder. Really exective powder, that gives you that matte finish. It cost 31 euros.

Toisella sijalla listallani on Loréalin Infallible 24-hour matte meikkivoide. Tämä on tällä hetkellä se meikkivoide, josta kaikki kauneusalan ihmiset puhuvat! Olen nähnyt tästä niin monta arviota ja ”ensimmäinen mielipide” videoita ja mun on aivan pakko ostaa tämä :p En ole vieläkään löytänyt meikkivoide + puuteri yhdistelmää, joka pitäisi naamani mattana yli kahta tuntia. Toivon, että tämä pystyy siihen ja arvioiden pohjalta toiveeni ovat korkealla! Odotan tän kokeilemista niin paljon! Hinta on noin 17 euroa ja aion ostaa tämän, kun menen jouluostoksille kolmen viikon sisällä. Kolmantena listalla on the Balm Mary-Lou Manizer korostusväri. Tämän on myös yksi niistä meikkituotteista, joista olen kuullut niin paljon hyvää ja lopputulos on vaan niin kaunis! Hinta pyörii 25-30 välillä ja tämä täytyy tilata netistä. En malta odottaa tämänkin käyttämistä! :) Loput tuotteista eivät tule järjestyksessä, koska halusin vähän lajitella näitä samoihin tuoteryhmiin. Seitsemäntenä listallani on Make Up Foverer Step 1 Mattifying Primer eli ihon mattana pitävä meikinpohjustaja. Tämä on älyttömän kallista! Hinta pyörii 40-55 euron välissä ja uskon etten ikinä saa tätä ostetuksi, mutta haluaisin tämän silti ostaa. En tiedä antaako mun pää periksi ostaa 45 euron pohjustustuotetta. Monet meikkivloggaajat käyttävät näitä Make Up Foreverin Step 1 primereitä ja sanovat niiden tekevän niin paljon paremman meikin. Näistä on olemassa monelle eri tyyppiselle iholle tarkoitettua versiota, kuten kuivalle ja rasvaiselle iholle, punakkaalle iholle yms. Haluaisin nimenomaan tuon Mattifying primerin eli rasvaiselle iholle tarkoitetun mattana pitävän pohjustajan. Toivoisin tämän auttavan mun kasvojen T-alueen kiiltoon.

Kymmenentenä listalta löytyy Urban Decayn Naked Skin Concealer eli peiteaine. Tämä olisi listani kärjessä, jos tarvitsisin tällä hetkellä peiteainetta. Mulla kuitenkin on peiteainetta ja vähän aikaa sitten tilasin muutaman muun todella halvan peiteaineen kokeiluun, joten en tarvitse tätä pitkään aikaa ja sen takia tämä on vasta kymmenennellä sijalla. Peiteaine on todella peittävää, helposti häivyteltävää ja silmien alusia kirkastavaa. Hintaa löytyy 25 euroa. Kallista, mutta tämä puteli kestää varmaan yli vuoden, joten siihen nähden ei pahan hintaista. Kuudentena listallani on Make Up Storen Blothing powder eli meikin kiinnitys puuteri. Tehokas puuteri, jonka pitäisi antaa pitkään kestävä mattainen lopputulos. Hinta 31 euroa.

3
Picture from here.

As some of you know I’m a huge GlamGlow fan. I have youth mud, supermud and powermud. I also got the sample size thirstymud from Livbox couple months ago and I totally love it, so when I run out of moisturizing face mask and I have money, I will buy this! Which is not happening in a while, because I just got Herbina’s moisturizing face mask from Livbox and it’s a good alternative. And this is the fourth on my list, but I think I will buy it later than fifth and sixth, because the Herbina moisturizing mask. GlamGlow Thirstymud Hydration Treatment face mask cost 50,90e.

Kuten jotkut teistä tietävät, olen suuri GlamGlown fani. Mulla on jo merkin Youth mud, Supermud ja Powermud. Sain pari kuukautta takaperin Livboxista pienemmän tuubin Thirstymud:ia ja rakastuin siihen aivan täysin. Seuraavaksi kun multa loppuvat kosteuttavat naamiot ja mulla on rahaa, aion ostaa tämän! Kosteuttavien naamioiden loppumiseen menee kuitenkin hetki, koska sain viime Livboxista Herbinan kosteuttavan naamion ja se on ollut todella hyvää. Se tuli myös ikuisuuden kestävässä puteli koossa. GlamGlown Thirstymud Hydration Treatment kosteuttava naamio on siis neljännellä sijalla listallani, mutta uskon että ostankin sen vasta esimerkiksi 5-6 sijojen jälkeen. Hintaa GlamGlown naamioiltahan löytyy maista 50,90e

4
Pictures from Urban Decay, Make Up Store and Rimmel.

On the eighth place on my cosmetic want list is Urban Decay Naked Smokey eye shadow palette. I have the Naked 2 palette and the pigmentation of the colors are amazing, so I would want to have this, because it’s beautiful colors! This cost 49,90 euros. On the ninth place there is Make Up Store’s new square blushes! I fell in love with these couple weeks ago when I went to bought a blush for myself. I decided to bought a cheaper blush this time, but I really want to have this some day :) It cost 26 euros. So amazing colors, good pigmentation and the cutest packaging ever! <3 Fifth place is own by Rimmel Provocalips lipsticks/lip gloss. I own three colors of this and I still want to have the colors Play with Fire and Little Minx. Lips taint on the other head and lip gloss on the other. Cost 9.90 euros :) .

Kahdeksannella sijalla kosmetiikan ostoslistallani on Urban Decayn Naked Smokey luomiväri paletti. Itselläni on jo samaisen merkin Naked 2 paletti ja sen luomivärien pigmentti on aivan omaa luokkaansa. Tästä syystä haluaisin ostaa näitä paletteja lisää ja Naked Smokeyssa on mun silmään parhaimmat värit Naked 2:sen jälkeen :) Hintaa löytyy 49,90e. Yhdeksännellä sijalla ostoslistallani on Make Up Storen uudet neliön malliset poskipunat! Kuolasin näitä jo pari viikkoa sitten, kun olin ostamassa itselleni poskipunaa. Päätin kuitenkin tällä kertaa ostaa halvemman poskipunan, mutta haluan tämän vielä joku päivä itselleni :) Hintaa löytyy 26 euroa. Uskomattoman kauniit värit, hyvä pigmentti ja söpöin pakkaus ikinä! <3 Viidennellä sijalla on jo tutut Rimmelin Provocalips huulipunat/-kiillot. Omistan näistä jo kolme väriä ja haluan vielä nuo kuvien kaksi väriä eli Play with Fire ja Little Minx. Nestemäinen huulipuna toisessa päässä ja toisessa huulikiilto. Hinta 9,90 euroa :) .

Do you have some of these already? Please comment and tell me what do you like of them. You can also tell me what is your makeup gravings right now :)

Omistatko jo jotain näistä? Jos omistat kommentoi ja kerro mitä olet niistä tykännyt :) Muussa tapauksessa haluaisin kuulla mitkä ovat teidän tämän hetken meikkihimon kohteet! :p